8 Mayıs 2013 Çarşamba

clark kent.


-/ Koymasın arkadaş,koymayıversin.
  Aladdinin cinini yakalayıp, bana sunacağı üç dilek hakkının hepsinde, 100 dilek hakkı daha dileyesi var.Ayağınızı denk alın hepinizin bir gün çükü kopabilir.Meteorlar çıkın aklımdan ! Klozet kapağını açık bırakanla olmaz,ondan olsa olsa öküz olur hayvan olur,olur hani.Kıskançlık konuşmalarında şöyle bir eğri var: Biri bıdı diyor, öbürü de. Sonra bıdı bıdı; daha şiddetli bıdılar. En çok bıdılayan kazanıyor./ozanönen. Bilmiyorum,belki biraz çok içtikten sonra müziğin sesi daha az dokunaklı gelir,Ipodumu getirmeliydim.Dalga mı geçiyorsun? Kız,sivri topukların üzerinde hemen hemene 1,60 kadar olsa da,vücud yapısındaki bir şey-flöre kadar ince ve düzgün-uzun görünmesini sağlıyordu,gözleri zaten mavi ! Uzunluğunun dışında o yürüyen bir çelişkiydi bana göre,Kapkara saçlarıyla ve açık teniyle hem esmer hem beyaz,minyon ve keskin yüz hatlarıyla hem kırılgan hem de sert,yüzündeki o düşmanca ifadesinin altındaki vücudunun büyüleyici endamı ile hem davetkar hem de mesafeliydi. Bir sürü kız Hangover’ın tuvaletinin içindeki boy aynasının karşısında oyalanıyordu. Kim ilk olarak rimel fırçasını /büşranın/ gözüne belki de götüne saplamak ister?
               -/ben.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder