8 Mayıs 2013 Çarşamba

kanser.


-/ Nasıl hissettiriyor? Senin yaptığın gibi,ve kim söyledi.Şimdi bunun ne olduğunu söyle,bu adil değil mi? ..ve her durumda iyi anlıyor,bu benim hatam değil.Zaman israf/
                                 -ve o,sizi kanser büyütür,aslında.Özlüyorum seni yinede bu doğru mu? -hayır,belki de evet demektir.rüyalar!seninle konuşmak gerçek,bir şans daha mı? oo no! Bir oğlan,bir zamanlar ne kadar da büyümüşsün sen..sonunda bana söylediğin şeyleri anlayabiliyorum.Işığı kısın,yatakta çevirin kendinizi,bu sesleri kapatmak?kafamın içindesin,benimle uzan.Yalan ? hayır,hadi yalan söyle ! sevgilim,beni sevmeni edemiyorum.Döngüler üzerinde oynanır her bir zaman diliminde.Ah bulanıklık,hatırladığım kadarıyla beni kapı dışarı..ben yürürken bu sizi durduruyor olmalı,emin olamıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder