8 Mayıs 2013 Çarşamba

Vinston.


-/ sorun sende değil,çünkü ben gerizekalıyım.
 Beraber planlar yaptığım,güldüğüm,ağladığım,teklifsizce seviştiğim adam..geçmişi,şimdiyi,geleceğimizi belki de bir telefonla silmiştir geçmişinizde..
Affedersiniz çünkü tutkunuz gereğinden fazladır ona,alışmak aşk’ı öldürür mü? ya da onun gibi bir şey işte.kanser iken davranılanlar ve şuan ki davranışlar hiç birbirini tutmuyor değil mi? anlaması zor değildir belki de.
      -çünkü; ya sen kanserken rol yapıyorlardı ya da günün her saati,her dakikası.Kesin evlenecekler gözüyle bakılan,imrenilen,yıllardır birlikte olan çift bir anda ayrılır.Terk eden yoluna devam eder,geride kalan ise arkadaşları tarafından pamuklara sarılır,ne acınası ama.yolumuzun üstünde ki kötü yükleri sırtımıza aldık belkide,zor gibi gelmedi oyundu bize tabi.büyümeyecektik itiraf et hadi,tek iyi olduğumuz sevişmelerde bitti yok oldu tutku ve ten uyumu sahte hikayenin sahte hazin sonu oluyor buda.Aklım erdiğinden bu yana beyaz atlı prensimi bekledim buldum mu? -ah tabiki,buldum şekerim./.../ilk aşık olduğum adam,aşk hiç bitmesin istiyorsunuz değil mi? ben de istiyorum bunu tüm kalbimle.fakat bana hep söylenen aşk biter,sevgi belki kalıcıdır.alışkanlık varsa korkmam idi.Elimi uzatıp her seferinde onu istedim,her defasında beni itmesini göze aldım,ben böyleyim demelerini.mükemmel çift değiliz evet,aslada olamayız.
-/ pekiiii,peşinden koşmam?hayatımın merkezine seni koyup senin etrafında dönmem de normal mi sence.acı çekmen,regl ağrısı gibi binlerce kalbine batan o ağrı,her sessizlikte.paranoyaklaşmam peki?
- mesafedir belki kötü olan,ne yani olamaz mı?
   belki de aslında senin dertlerinin hiç birini bilmiyor olmasıdır,belki sana bile rol yapıyor olmasıdır.aslında her seyiyle senin için dört dörtlük sandığın beyaz atlı prensinin normal de seninle hiç ilgilenmemesi,dertleşmemesi belki sorunlarını  bilmiyor olmasıdır sana koyan.
                -/ aşk ise,o bir adım atarken senin ona koşarak gidip boynuna sarılmandır azizim.
ammavelakin önemli olan sabah kahvaltılarında portakal suyu içmek cancağzım,çok faydalıymış öyle duydum.

                                               1801/13’03:03

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder