6 Eylül 2013 Cuma

So what happened to you?




-/ Senin için bekledi,bir gösterisi vardı.
    Bu benim,gençlik.Yeterince masal duydum,gerçeği olmak.Sadece kılık değiştirmiş,gülünç.
Bu benim hayat ve ruh eskiden çünkü.Ne halt Adam?Artık şans.
Ben gittikten..gitti..gidiyorum.
Gerçek dışı inanıyorum,bildiğini sanıyordum.Bana inanabileceğim bir şeyler ver.Kapıyı açtın ve ben kapatmana izin vermiyorum.Beni korkumdan kurtar.Geride kalan güçlü kadınlar tüm bunların nasıl gerçekleşebildiğine sadece bakakalır.Sana sarılmak istiyorum,duvarların var.

-| Dibinde bir ejderhanın yaşadığı bilinen bir kuyuya inecek bir kahraman bulmak,muhakkak ki,dibinde ne olduğu bilinmeyen bir kuyuya inmek cesaretini gösterecek bir insan bulmaktan daha kolaydır.Önünde bütün küçüklüğü ile çırpınan birine karşı taş gibi durmaktan başka ne yapabilirdi?
Boşver.
     | Her şeye hazır bulunan ve kimden ne gelebiliceğini bilen bir insanı sarsmak mümkün müdür? 
Söyle.



070913|ec.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder