5 Ekim 2013 Cumartesi

Deer




|- Ama iyiyle kötüyü bilme ağacından yeme.
   Çünkü ondan yediğin gün kesinlikle ölürsün.
Hayat size beklentilerinizin çok ötesinde bir düş sunduğunda,
sona geldiğinizde üzüntü duymanız mantıklı değildir.
-/Yağmur yağıyordu.Bunu bir kehanet olarak görmedim;yağmur kaçınılmazdı.
Bu onu neden hatırlamadığımı açıklıyordu.Bana acı veren,gereksiz şeyleri
hafızamdan çıkarmak konusunda ustalaşmış.Zaman zaman dünyada ki diğer insanların gördüğü şeyleri
görüp görmediğimi merak ediyordum.Belki de;
beynimde bir sorun vardı.
Ama neden önemli değildi.
Önemli olan sonuçtu.
- ve yarın yalnızca bir başlangıç olacaktı.
Pencereden görebildiğim tek şey kalın bir sis tabakasıydı;üzerime tırmanan klostrofobiyi hissedebiliyordum.
Burada gökyüzünü asla göremezdiniz;
tıpkı bir kafes gibiydi.
|samimi bir çocuktu,benimle ilgilendiği de belliydi;ama bu benim rahatsızlığımı geçirmiyordu.
Gelmedi zaman geçtikçe ben daha da gerildim.
||Bunu yapıyorsam iyi bir nedeni olmalıdır.





51013|ec

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder