7 Ekim 2013 Pazartesi

Smoke&mirror


| "Özlemle baş edemeyince hırçınlaşır kadın, acısını da özlediğinden çıkarır.'' /Love a Lot/
-| Karnımın kelebeklerle dolu olduğunu söylemek istemedim. Yanıma oturduğunda da benden olabildiğince uzak duruyor,varlığımı yok sayıyordu. elleri kemiklerinin üzerinde daha beyaz görünüyordu-aslında o kadar da ilgisiz olmadığını anlıyordum.
Sen kaçmak olacak;
-ve ben neden anlatacağım?
\ Hani koşarsınız,ciğerleriniz yanana kadar koşarsınız ama yine de yeteri kadar hızlı gitmesini
sağlayamazsınız.Vurdumduymaz kalabalığa yaklaştıkça ayaklarım yavaşlıyor\eğer parlak gün ışığı ona engel
olmasaydı,sonuç daha farklı olurdu.Ama ben sadece parlak ve kalabalık meydana koşabiliyordum.
-/ Çok uzun zamandır inkar ediyoruz.Keşke sorunun sadece ben olduğumu söyleyebilsem.
Geceleri insanın uyumasını engelleyen,çözülmemiş bir gizemin yerini hiçbir şey tutamaz.Ama bazen bana
başka bir şeyler söylerken hoşçakal diyormuşsun gibi geliyor,işte bu yüzden gitmeliyim.Ama merak etme,

ben bencil biriyim/senin yanında olmayı,yapmam gereken şeyi /gitmeyi/ yapmayacak kadar çok istiyorum.




81013|ec.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder